Treceți la conținutul principal

Barbatii, mai invidiosi decat femeile...

         Incredibil, dar adevarat...
         Conform ultimului studiu realizat de Societatea Internationala a Psihanalistilor, acest aspect e indubitabil.Chiar daca inca de la originile psihologiei, invidia a fost atribuita femeilor, mai cu seama ca este si de gen feminin, acest studiu de ultima ora demonstreaza contrariul.
          Astfel, barbatii sunt incercati de invidie in 78% din cazuri, ca un sentiment foarte puternic si de-a dreptul dominant, atat in viata profesionala, cat si in  cea afectiva.Femeile, in schimb, sunt afectate de invidie in doar 48% din cazuri.
          Va intrebati care e explicatia? Mie mi se pare evident ca barbatii au meritul de a disimula invidia cu mai multa abilitate, in timp ce femeile sunt mai putin diplomate din acest punct de vedere.
           Intr-o competitie erotica, barbatii ajung chiar la agresivitate, pe langa faptul ca uziteaza o seama de metode tipice universului feminin.Grosul situatiilor in care invidia apare intre barbati, nu e prezent numai in viata lor  afectiva, in viata profesionala e loc de mancarime cat cuprinde.Indiferent ca unul vrea locul altuia, fiind frustrat de incompetenta in cazul unui job, sau mai ales aplaudacii care nu sunt in stare sa intreprinda nimic, care de obicei au ceva bani munciti din greu in ''strainataturi'', dar sunt de-a dreptul complexati si loviti de ura ca nu pot intreprinde nimic ori nu au curajul sa-si asume nimic.Eu le zic  tzimtzeri...
Ce mai, s-a intors lumea asta cu fundu'n sus!

Comentarii

Unknown a spus…
Citit, plăcut, zâmbit.

Postări populare de pe acest blog

PRINT & CERSETOR

     Romania e o tara frumoasa,unde milionul de $ si milionul de lei{vechi desigur} trec unul pe langa celalalt pe strada,ca printul pe langa cersetor.Numai ca,spre deosebire de personajele din roman,milionul de $ nu mai are chef sa faca schimb de roluri cu milionul de lei.Traim intr-o lume in care saracii si bogatii se prefac a convietui.In realitate exista un zid al starii materiale care transforma acest aspect in 2 specii total diferite.      Bogatia de tip romanesc nu are nimic in comun cu cea occidentala,cu capitalismul modern.De fapt,romanii nici nu stiu semnificatia capitalismului intrucat muti dintre ei sunt crescuti la risc ,in 'confortul' stalinist.Felul in care miliardarii romani isi etaleaza belsugul,in care sunt cu prisosinta ridicoli spune multe despre mentalitatea unei clase parvenite.Dupa 18 ani de poilitica 'moderna',la umbra 'democratiei ' neintelese pentru care in '89 au murit oameni ,ajungem la concluzia ca aveam de-a face cu o situatie...

Cifrele nu mint niciodata....

  Cifrele nu mint niciodată... Iata preturile la care a cumparat UE vaccinurile. Oxford(UK) -AstraZeneca(Uk-Suedia): 1,78 Euro Johnson & Johnson(SUA) : 8,50 Dolari Sanofi-GSK: 7,56 Euro (inca nu e gata) CureVac(Franța) : 10 Euro (in aprobare) Pfizer - BioNTech(Germania) : 12 Euro Moderna(SUA) : 18 Dolari. P. S. Sputnik V:10$(fara acoperire în UE) Cand ai un vaccin atat de ieftin cam strici piata vaccinurilor si afacerile cu potential de zeci sau sute de miliarde. Nu neapărat acum, azi, cand toti cumpara orice, indiferent cat costa. Pe termen mediu însă situația se schimba. Tarile sarace din lume cu siguranta vor prefera AZ in loc de Moderna sau Pfizer. In toata situatia asta AZ strica combinația financiara. Loveste atat in big pharma cat si in vaccinurile rusesti sau chinezesti. AZ pune bețe în toate greilor din Pharma. Sarah Gillbert, doamna aceea cercetator de la OXFORD, a condiționat asocierea cu Astra Zeneca de lipsa unui câștig material. S-a trezit ea sa incurce pe toata ...

MINUNE DE CRACIUN

Pe strazile Bucurestiului, Mos Craciun nu e,de sarbatori ,o prezenta obisnuita ca-n occident .Totusi,un barbat pe la 50 ani ,cu fire albe si barba scurta ,cu o geanta imensa si avand pe cap un fes rosu,amintea a Mos Craciun.In ziua de Ajun,cand toata lumea e sub febra cumparaturilor, el sa-i propus sa treaca pe la cateva aziluri si orfelinate din Bucuresti,precum un veritabil Mos Craciun.Fara pic de trena publicitara. O intamplare nemaipomenita,veche de 2 ani,petrecuta in noaptea magica a Ajunului,ii schimbase cu totul sufletul si viata.O adevarata minune de Craciun.Omu nostru era un singuratic si discret spargator de case si iesise dupa bunul sau obicei la furat.Ochea cu precadere case unde nu ardeau luminile de Sarbatori,plus ca avea si-un fler imbatabil ce-l ducea la tinta.Nu fura decat atunci cand nu mai avea cu ce-si duce zilele.La primele spargeri randuite atunci,isi umpluse binisor sacul.Gasise si un costum de Mos Craciun ,pe care-l imbracase preventiv.La margine...